Välkommen på allt!

Höörsbygden är fantastisk! Vi har en rik och varierad natur, där slätt möter berg, där skogar möter vatten, och där en mångfald av växt- och djurarter lever i vår omedelbara närhet. Som medlem i Naturskyddsföreningen är du oavsett var du bor och var du är medlem välkommen på alla aktiviteter i föreningen. Med andra ord kan du som bor i Höör komma på grannkretsarnas, riksföreningens och länsförbundets aktiviteter också. Här hittar du de andra skånska kretsarnas hemsidor, här finns riksföreningens kalender och här hittar du Naturskyddsföreningen i Skånes sidor.

2 thoughts on “Välkommen på allt!

1. Jag söker en naturskyddsförening till min trettonåriga dotter som bor i Höör. Har ni inga aktiviteter för ungdomar? Finns det i så fall andra föreningar som vänder sig till ungdomar med naturintresse?